Borta bra men hemma bäst.

Är hemma från Turkiet nu, det är skönt att åka dit men skönt att komma hem med. :)
Och imorgon blir det ännu bättre för då åker vi hem till Mosebrunn!

Sex on the beach

Idag är det sista heldagen här i Turkiet. Har varit en kanon vecka men ska ändå bli lite skönt att komma hem imorgon. :)
Sitter på en restaurang nu där de har gratis wifi. Har köpt oss varsin sex on the beach med gigantiskt sugrör, haha!

Imorgon.

Packa packa paaaackaaa. Imorgon ska jag jobba och sedan, på kvällen tar jag och Alex flyget till turkiet!! :)

Tärnamarknad del4. (sista skiten)

Nu så! Sista delen av tärnamarknadsbilderna. Det tog sin lilla tid att ladda upp alla,hehe ;)
Det här är iallafall från lördagen.

Tärnamarknad del3.

Badtur nummer två på marknadsfredagen.

Fredag.

Har just skickat iväg småsystrarna med bussen. De åkte hit med mig i onsdags och när vi då kom fram såg vi Skellefteå Aik - Björklöven. Riktigt roligt och det var både Emmas och Fridas första hockeymatch live. Det är ju så himla mycket roligare att se live än på tv! :)
Sen har vi hunnit med en del springande på stan och igår hann vi till och med se kungen, de ni!

Fisketur med inslag av Älg.

Kom hem imorse från att ha sovit i tält och fiskat och spanat på älgen. När vi kom fram till fiskestället så var det fyra älgar där, jag hann bara se två men jag är glad ändå. Det var en himla uppvisning när de sprang runt och lät som några galningar. Hur kul som helst!
03.38 klev jag upp imorse för då var jag så trött på att ligg å frys i tältet. Tröööööött.

När det inte riktigt blir som man tänkt sig.

Skulle jobba sista helgen här i Storuman ihelgen. Det gick bra ända till ca klockan 18-18.30 igårkväll. Då blev jag helt plötsligt illamående och var tvungen att spy på jobbet. OOOOtroligt mysigt, speciellt när de kommer ur näsan också. Hehe.
Sen har jag sovit asdåligt inatt då jag vaknat lite nu och då av att jag har haft så fruktansvärt ont i lederna. Knäna, armbågarna och käken va som värst. Har fortfarande ont men inte alls lika farligt plus att det är mer i revbenen nu.

Ja, det är nu man ska tycka synd om mig. Det gör iallafall jag.

Intervaller.

Ligger på soffan och känner mig mer eller mindre slut på. Tog en löptur till Stensele och sedan körde jag intervaller hem igen. Så jävulskt vad intervaller tar på! Känns som man har malt sönder alla stackars muskler i benen. Eller så är det bara jag som är otränad. Låter ganska rimligt det också. Hehe.

Och oj, så snygg jag är.